Saturday, March 24, 2012

tolong kenal SNSD!!!


hampa knal dak SNSD @ Girl Generation??!!!???
aku cukup bengkekkk la ada org xknal kumpulan penyanyi kesayangan aku ni..aishhh..marah ni marah..!!!

semalam SNSD datang Malaysia...haaa???? apa???
ye..depa mai kat KL sana nuh untuk konsert FREEEEEEEEEE plak tuuuuuuuuu??!!!????
arghhhhh tekanan padia...tekanan.....!!!






aku mmg la tau depa nak mai Malaysia tapi disebabkan jarak memisahkan aku dgn mereka...xdapat aku nak p tgk depa menari Geeee..Geee..Geee..Geee..Baby Baby...!!!

yg aku mampu hanyalah menyaksikan aksi comel mereka kat youtube ja..huhu...untungla sapa yg ada sana time tu...hukhuk..tapi aku xnmpk Yuri pun.dia xdtg ka??

tapi kan...ramai kot lagi yg tak tau apa itu SNSD..aiyooo..maybe depa ni xminat artis korea kot...adehhh..lantak la ampa...janji aku minat...

so meh sni aku nk knalkan ngan mereka2 yg comel ni...










ni Taeyeon...dia punya leader...and lead vokal SNSD...suara paling mantap neh...

Birth name: Kim Tae-yeon (Hangul: 김태연 | Hanja: 金泰妍)
DOB: March 9, 1989
Birthplace: Jeonju, North Jeolla, South Korea
Height: 160cm | Blood type: O



ni Jessica...lead vokal gak..

Korean name: Jung Su-yeon (Hangul: 정수연 | Hanja: 鄭秀妍)
DOB: April 18, 1989
Birthplace: San Francisco, California, USA
Height: 163cm | Blood type: B



yang ni Sunny..lead vokal gak ..aku suka dia sebab dia comel...dan paling kecik dlm SNSD..huhuu..tinggi sbenar dia sama ngan aku je kot!!

Birth name: Lee Sun-kyu (Hangul: 이순규 | Hanja: 李順圭)
DOB: May 15, 1989
Birthplace: Los Angeles, California, USA
Height: 155cm | Blood type: B



ni Tiffany..lead vokal yg mata dia comel masa senyum..

Birth name: Stephanie Hwang
Korean name: Hwang Mi-young (Hangul: 황미영 | Hanja: 黄美英)
DOB: August 1, 1989
Birthplace: San Francisco, California, USA
Height: 162cm | Blood type: O



ni Hyeyeon..lead dancer and support vokal..ni menari paling mantap dlm SNSD..queens of dancing kot...

Birth name: Kim Hyo-yeon (Hangul: 김효연 | Hanja: 金孝淵)
DOB: September 22, 1989
Birthplace: Incheon, South Korea
Height: 160cm | Blood type: AB



ni Yuri..lead dancer and support vokal..aku suka dia sebab body dia cun gila...haha...cantik plak tu..

Birth name: Kwon Yuri (Hangul: 권유리 | Hanja: 權侑利)
DOB: December 5, 1989
Birthplace: Goyang, Gyeonggi, South Korea
Height: 167cm | Blood type: AB



ni Sooyoung...lead dancer and support vokal...paling tinggi dalam SNSD..muka dia natural beauty..

Birth name: Choi Soo-young (Hangul: 최수영 | Hanja: 崔秀英)
DOB: February 10, 1990
Birthplace: Seoul, South Korea
Height: 170cm | Blood type: O



Yuna..lead dancer and support vokal...

Birth name: Im Yoona (Hangul: 임윤아 | Hanja: 林允兒)
DOB: May 30, 1990
Birthplace: Seoul, South Korea
Height: 166cm | Blood type: B



and last one...Seohyun..lead vokal...paling muda dan paling innocent dlm SNSD...

Birth name: Seo Joo-hyun (Hangul: 서주현 | Hanja: 徐珠賢)
DOB: June 28, 1991
Birthplace: Seoul, South Korea
Height: 168cm | Blood type: A

sekian saja sesi berkenalan bersama SNSD @ So Nyuh Shi Dae@ Soshi @ Girl Generation ni..klu nak tau knapa depa ni byk fansss....rajin2 la tgk kat youtube masa depa kat rancangan2 tv .. perangai depa ni mmg lawak gila...haha...suka2!!!

p/s : official website SNSD kat sini na....
chooww!!

No comments:

Post a Comment